Labels: , , ,

Tiada Tajuk Sangat!

Okay, ini post yang tiada tajuk sangat! hahaha. Saja mau update blog.

12.12.12

Banyaknya orang cakap pasal ini number.

Cantik lah, ngam untuk kawin lah, ada yang buat sales lah, ada yang kaitkan dengan ramalan lah dan bermacam-macam lagi. Honestly, for me it is just a number. A date for a day. Nothing so exciting about the number, selain dari birthday one of my sister.

Happy Birthday Sista! :)

I watched a new movie – Istanbul Aku Datang through Astro First last two weeks. The last movie in 2012 for me I can say.  It was my sister’s idea to buy that movie. Mungkin terlampau keboringan tidak tengok apa – apa, saya mengikut saja tengok. :)


I am not going to give a review of this movie, tapi cukuplah saya katakan yang saya puas hati menonton filem ini. It’s wroth your penny!

Oh ada pengajaran yang jelas dalam filem ini iaitu tentang menghargai peluang yang ada dalam hidup kita. People always says that everyone deserved to get a second chance, tapi ada masanya tidak begitu. Kadang-kadang peluang hanya datang sekali, walau dirayu dengan air mata pun peluang kedua tidak bukan milik kita. So sentiasa menghargai setiap apa yang kita miliki, jika kita tidak menghargainya mungkin ada orang lain yang akan menghargainya. :)

Betul kan?
Happy Wednesday guys!

No comments:

Post a Comment